joi, 9 decembrie 2010

Inceput de poveste

'' Sa ajung anul acesta in Franta '' a fost dorinta pe care mi - am pus- o cand am suflat in cele 31 de lumanari la inceputul lui martie.Si iata ca la sfarsitul lunii iunie am primit un raspuns pozitiv de la A.N.P.C.D.E.F.P. pentru o mobilitate individuala la Montpellier .Am urlat de fericire , mi - am speriat prietenele , nu mai stiam pe cine sa anunt si in ce ordine .Deja toata viata mea se masura in lunile ce urmau a trece pana la '' marele eveniment ''. August - mi - am cumparat biletele de autocar , septembrie - la scoala eram plina de entuziasm si in sfarsit octombrie . Cele 15 zile pana la plecare mi s -au parut o eternitate , dar in sfarsit , momentul mult asteptat a sosit .Cele 2 zile pe drum cu autocarul au parut nesfarsite , mai ales din cauza dorintei mele de a calca pe taram francez si sa-mi implinesc astfel un vis din adolescenta . 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu