marți, 14 decembrie 2010

Inceput de curs

Duminica descoperisem Marea Mediterana , familia la care urma sa  locuiesc timp de doua saptamani , dar  nu descoperisem inca nimic din minunatia orasului . Auzisem de la o prietena ca Institutul la care urma sa desfasuram cursurile este foarte aproape de Place de la Comedie , o piata plina de cafenele a carui nume este dat de Theatre de la Comedie .


Luni dimineata , ora 7.45 am plecat catre Institut si dupa 30 de minute de mers pe jos am descoperit o cladire impunatoare care se afisa in fata mea , cu o poarta verde imensa , pe o strada tipic franceza 



Paseam  cu frica si emotie pe scarile care urcau la etajul I al Institutului si deschizand usa care se afla in fata  mea am descoperit o multime de lume care astepta  si vorbea in franceza . '' Sunt in locul potrivit '' mi - am spus . Si rand pe rand am inceput sa - mi descopar colegele cu care urma sa - mi petrec doua saptamani.Corina si Denisa , doua romance cu care m - am imprietenit imediat , Caroline si Annette din Germania , Natalia din Polonia , Milica din Munte Negru , Ester de origine spaniola , care locuieste in Germania si Marie- Rose , din Italia , viitoare mamica in Suedia .


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu